usergmslz 16 aylık bebeğimi emzirirken ya ısırdı yada dişleri kesti anlayamadım ama göğüslerim kesik kesik olmuş çok canım yanıyor ağlayarak emziriyorum önereceğiniz krem vs varmı 😞