Bebeğim çok huysuz bi bebek değildi ama 1 yaşından sonra sürekli mızmız dibimden ayrılmıyor her şeyi ağlayarak istiyor vuruyor bana niye böyle oldu anlayamadım çok ekran da izlemiyor bi şeyler yerden bazen açıyorum de artık hiç sabrım kalmadığında ikimizde biraz dinlenelim diye ne yapabilirim 1 yaş sendromu mu nedir bu