degersizbirhayat_1 Merveclkkck gayet iyi maşallah sağlıkla büyüt bebişini 🦋 Yağmur ibic hanımın bir sözü var “ bu bebekler fabrikada mı üretiliyor hepsi aynı gramajda olsun” diyor o yüzden kiloya çık takılmayın zayıf veya geride de değil ayrıca ☺️
Merveclkkck Sermec27 sağlık ocağındaki hemşire 400 gr geride dedi bende üzüldüm biraz çok teşekkür ederim cevap verdiğiniz için🤍