jasminegms Hangi mama sandalyesini kullanıyorsunuz neden onu tercih ettiniz fiyatından dolayımı farklı bir özelliği oldugu için mi
cns0 https://ty.gl/588diabxs3zj6 Ben bu model tercih ettim sebebi boy kademesi ayarlanıyor tabak koyulan kısım çıkıyor rahatça yıkayıp siliyorum ve deri silmesi kolay olsun diye gerçekten de seviyorum kullanışlı tek sorun ayak kısmı sürekli düşüyor belki sadece bende vardır o sorun yorumlarda hiç rastlamadım