yenidenhayat Prensesannesi38 bizim ogretmenimiz hediye kabul etmiyor biz onun adına löseve bağış yapıp belgesini cercevelettirdik cuma vereceğiz çocuklarda çiçek verecek kişisel öyle .
kuzeytobaby Prensesannesi38 ben öğretmenim bana verilebilecek en güzel hediye SMA’ lı çocuklara bağış olurdu 🌸
Deletedmom_220 Prensesannesi38 tüm sınıf kabul ediyor mu? Ben olsam etmem. Etmediğim gibide kesin ya cocuğum rencide olur yada beni dışlarlar 🤣
pilavustutavuk Anaokuluna gidiyor çocuklarım Farklı sınıftalar Bir öğretmene kahve Makinesi alındı Diğerine English home dan çift kişilik çok güzel battaniye alındı yanlarına da orkide gibi çiçek eklenecek
Yarim_Kilo_Kiyma yenidenhayat Maşallah ne güzel yürekli bir insanmış. Şimdikilerde altın ile pırlanta delirmişler ne alsak diye şaka gibi.
Derya674 kuzeytobaby yaa nasıl güzel bi insansınız kalbiniz gibi güzel geçsin ömrünüz ❤️ geçen gün bunu düşündüm bende keşke öğretmenimiz gruptan yazsa bana hediye almak yerine hasta bebeklere destekte bulunun dese diye. Denmesine gerek yok tabii elimizden geldiğince destek olmaya çalışıyoruz ama bi farkındalık yaratılmış olur diye düşündüm.
Yarim_Kilo_Kiyma kuzeytobaby Ay maşallah ne kadar güzel düşünmüşsünüz. Keşke herkes sizin gibi duyarlı olsa. Yüreğinizin ekmeğini yemeniz dileğiyle 💜
yenidenhayat asennaa umarım ogrencilerinizden böylesi bir hediye alıp birilerine umut oldugunuz için gözleriniz dolar ve mutlu olursunuz 💐
Kontes0011 yenidenhayat bence de çoğu alınan hediye öğretmenlerin işine yaramayabiliyor. Böyle şeyler onları da mutlu ediyor
kinderpingui Prensesannesi38 öğretmenlerimiz hediye kabul etmiyor her seneye temaya bağış yapıyorduk bu sene öğretmenimiz adına doğudaki çocuklara kışlık ihtiyaçlar alınacak