Merhaba kızlar. 17 aylık erkek bebeğim var bugüne kadar ona asla vurmamama rağmen onda son 2 haftadır kendine ve eşyalara vurma huyu çıktı. Bazen nadiren bana ya da babasına da yapıyor bize sebepsiz yapıyor ama kendine ve eşyalara sinirlenince ya da istediği olmayınca yapıyor. Bir de 4 yaşında bir kuzeni var o çok vuran ve bağıran bir çocuk me zaman onunla bir araya gelse vurma ve bağırma huyu inanılmaz artıyor. Ama onunla görüşmese bile artık bu huyu var ne yapacağımı bilmiyorum çok üzülüyorum hiç hoşlanmadığım şeyler tabiki de. Varsa çözüm öneriniz dinlemek isterim