Kizlr YouTube yazdım ama bununla ilgili bilgi bulamadım belki bilenler vardır ben namaza basladm sukur ama bir tane ceyizimde seccadem var annem ceyizime diye işledi rengi pembe ve kanaviçe şemaları var etrafındada boncuklarla çiçek motifleri yaptık secdeye varılan yerde boncuk yok ama renginden dolayı birde boncuklu olduğu için kullanmakta tereddüt ediyorum 🥲 bilgisi olan varmı illa sade bir namazlik mi kullanmak gerekiyor aslında kullanmam ama annem işlediği için kullanmayı çok istiyorum bilenler illaki vardır bir sorun yaratirmi bilemedim öyle kılarken aklımı da karıştırmiyor ama kaldirip sandığa da koymak istemedim o kadar emek verdi kullanmak daha mantıklı geldi ama bilemedim siz olsanız napardiniz