333bd Kızlar bebeğim 2 aylık sağlık ocağında ebe demişti ki yıkarken pipisini ileri geri yaptır kireçleme yapar demişti bugün yıkadığımda pipisinin iç tarafı beyaz beyaz olmuştu sürekli her banyoda böyle temizleyen var mı pipi başını
keremsmom78 333bd ben 6 aylıkken sünnet ettirdim kireçlenme vardı öyle. Sinnetten sonra da oldu biraz şu an olmuyor ama ben yıkarken su tutuyorum yine de
akdemrfdn 333bd Evet, ben yapıyorum çünkü bebeğim bebek bezi pişiği olmuştu. Her banyosunda yaptım ve olmuyor şu an çok şükür.
3bebe_1anne 333bd evet ilk oğlumda pipi deriye yapışık dönmüyor diye hemen 1 hafta sonra sünnet ettirdim kiraclenmesin diye ikinci oğlumda sürekli çevirir temizledim 1 yaşta sinnet ettim
Emralpakcn 333bd sünnetli değilse arada kontrol etmende fayda var tıkanmasın diye demiştir çişini tazyikli ve birden yapıyorsa sorun yok kesik kesik yapıyorsa tıkalı demektir çiş yaparken görmeye çalışın
Kuzey_Melis_Momm 333bd Ben 2 aylıkken sünnet ettirdim hiç problem yaşamadım sizin bahsettiğiniz gibi bir durum hiç olmadı
AEgemm 333bd bunu bana da söylemişlerdi ama yapılmaması gerekiyormuş derisi zarar görüp sünnet olunca dikiş tutmuyor muymuş neymiş ram hatırlamıyorum duyduğumdan beri yapmıyorum
Uraztos 333bd ben hiç yapmadım zaten hiç söylenmedi bana. Zaten 52 günlükken sünnet yaptırdık galiba bu yüzden de gerek kalmadı
incitomm 333bd 15 günlükken sünnet olduk ama her banyoda yaparım şükür kireçlenme v. S olmadı hiç.ama kir topluyor ileri geri yapıyorum yıkadıkça 🌸