Aranızda 2-3 yaş çocuğuna astronot mont kullanan var mı. Normal montu var ama malum pek evde durmak istemiyor bunalıyor bazen parka bahçeye çıkarken ya da gezerken falan giydireyim üşümesin daha iyi sıcak tutar diye düşündüm ama kullanışlı oluyor mu acaba