CanArelim Merhabalar oğlum 5 aylık sadece anne sütü alıyo fakat 1 ay sonra işe başlıyorum.Ve biberon reddi yaşıyoruz.Biberon almazsa formül mama ve anne sütü nasıl alacak 😞 Önerisi olan var mı?????
BalYapanSinek Hangi biberonu kullanıyorsun canım? Ben mamajoo kullanıyorum çok memnunum. Başla hiçbir biberonu almıyor kızım. Anne göğsüne çok yakın yapısı. Dene istersen
CanArelim BalYapanSinek philips avent kullanıyorum canım aslında daha önce bi kaş kere aldı ama 1-2 haftadır deniyorum asla almıyo çeviriyor ağzında.Wee Baby vardı onu da denedim onu da istemiyo.Mamajoo denemedim ya onu tutar mı dersin ??
BalYapanSinek CanArelim valla benimki başka hiç bir biberonu tutmuyor canım bi dene istersen. Ben çok memnunum. İnşallah tutar mamajooyu