Sultn34 ben vermiştim benim bebeğimde çok fazla gaz sorunu vardı huzursuz sürekli ağlıyor diye saraçoğlunun tarifinden 3 haftalık filandı çok şükür bi sorun olmadı aksine bayağı işe yaradı ama yinede siz kendi doktorunuza sorun içiniz rahat etsin öyle kullanın her bebek aynı olmuyor çünkü