Arkaşlar 1 ay öncesine tatile gittik gitmeden önce beneğim çok iyiydi 10 da yatar sabah 8 de kalkardı gece tabi yine kalkar ama mama içer geri uyurdu şimdi 10 da uyuyor 12 de kalkıyor 2 3 e kadar uyumuyor çok zor uykuya geçiyor geceleri çok sık kalkıyor ve sallanmak istiyor çok yoruldum nasıl uyku düzeni oluşturabilirim nasıl eski rutine döner napabilirm lütfen yardımcı olur musunuz