ebru3457 şampuan değişikliğinde bile konak olmuştu ama bunda hiçbir şey olmadı 😊 yani doğal olduğu için sanmam olsun. Ben havluyla nemini aldığım saçına fısfıslıyorum zaten öyle ıpıslak olmuyor sonra da şu kıllı taraklar var ya 😂 onunla tararken zaten bi tık kurumuş bile oluyor 😍