birperikizi Bence hic erteleme ben 6yasinda kızımı aldm kardesimde 4yasinda kizini aldi eslerimiz yoktu
Dag gezilerine gidemezsin ama tavaf filan yapiliyor allah yardim ediyor ama çocuğum kilolu tasiyamm dersen bilemm
Eltim senin gibi cocugu küçük diye vaz gecmiş gitmekten aradan 13 yil gecti anca buyil ilk gitti ve yillardir özlem cekip pisman oluyordu keske gitseydim diye