gktgnnes sizinkinin adı da gökruğ sanırım 😍 oğlum 3 yaşında açıkçası kreş iyi oluyor. Hafta içi etkinliklerini orada yaparken hafta sonu , 32 parçalı puzzle , yükselen zekanın yaz-sil kitapları , bu cuma BİM’e tğkselen zekanın seti geliyor (biz bitirmiştik) bakabilirsiniz , parmak boya yapıyoruz , adeda seti var , hatta dün hepsiburada da Mert bebek Kes-yapıştır-tamamla etkinlikliğini sepete attım bakabilirsiniz , Şok markete gelen etkinlik kitaplarından alıyorum gibi gibi . 🌸