Kızlar bebegim sabah kahvalti ve ogle yemginden sonra kaka yapiyor normalmi???yani bazen sabahta yapiyor ama az cok az bide ıkıniyor baya bu aralar o yuzden sabah tam cikaramiyor die dusunuyorum.yani normal mi gunde 2 kere falan.siziniklwr nasil yapiyor bu yasta olanlar.pek sivi seyler yemiyor corbayi bile koyu seviyor.suyu zorla iciyorum hergun.yani bi sorun olurda farketmemem diye korkuyorum