alinmom ertesi güne ısıtılmaması gereken bi besin illa zehirlemez ama tavsiye edilmiyor, bayat ise zehirler kesin ve tavuk zehirlenmesi kadar kötü bişiy yok bence, yani şu yaşıma kadar ciddi darbeler alıp canım yanmıştır ama o zehirlenme kadar kötü bi ağrı kıvranma yaşamadım, doğum sancısı bile daha insaflıydı:)