eserekli_kiz11 Kizlar migde balonu yaptıran varmi + ve - nelerdir cok kararsiz kaldim dogumdan sonra kilom kaldi ve gitmiyor 15-20 kilo arasi fazlam var yaptirmakla yaptirmamak arasinda gidip geliyorum, yutulabilir olanı
ZeydsMom eserekli_kiz11 bunu yaotirsaniz zaten diyet yapmalisiniz. O sekilde zayifliyorsunuz. E diyet yapa biliyorsaniz zaten buna ihtiyac yokki.
potter34 eserekli_kiz11 o balonlar, botokslar falan tamamen hikaye. Mideden balonu cikartinca eski kilonuza hizla geri donersiniz cunku var olan buyuk mideyi balon tutuyor suresi bitince ayni buyuk mide aclik hissi ile kaldigi yerden yemek yeme hissini isteyip yediriyor. Hemsireyim bir suru isleme sahit oldum 6-8 ay araliginda kilo veriyorlar cikarinca hop eski kiloya belki daha fazlasina ulasinca sikayetle geri geliyorlar. Beyinde bitireceksiniz once. Bol su 0 seker az glutenle zaten zayiflarsiniz
eserekli_kiz11 ZeydsMom mesele diyet yapmakta ve spor da. Isim geregi masa basi ve aksama kadar hareketsizim diyetle gtmiyor yani
mutlukoala Bi tanığım yaptırdı. Baya kilo vermiş(25-30) bandında ama hiç bi şey yiyemiyormuş. Yani ameliyat üzerinden çok zaman geçmesine rağmen hala çorba su şeklinde besleniyormuş. Zaten öyle beslendikten sonra ameliyata da gerek yok bence 😂
ZeydsMom eserekli_kiz11 istediginizi yiyemiyorsunuz sivi besleniyorsunuz vezayifliyorsunuz yani bu balonun sihirli bi etkisi yok sadece beslenme icin zayiflaniyor . Yani balonu koyupta beslenmenize dikkat etmeyecekseniz olmuyor oyle. Sporsuz haraketsiz isi olupta zayiflayanlar fazla. Mesela isden donerken yurumek ve ya giderken. Ya hicbiri yoksa bille daha gec bile olsa saglikli beslenmeyle zayiflarsinuz. Eger bi hormonal sorununuz hastaliginiz falan yoksa
eserekli_kiz11 ZeydsMom evet ama aksamlari gec yemek yiyorum 7 de istem geliyorum yemek yapmasi yemesi 8/8 bucuk oluyor bazen 9
ZeydsMom eserekli_kiz11 aksam yemegini hafif sekilde yapmalisiniz o zaman. İsde yeme durumumuz olsaydi oyle sonlandirirdiniz. Malesef bi sure kucuk bol yesillikli porsiyonlar tatmin etmiyor ay bunla doyamam oluyor. Mide alismis artik. Sonra alisiyor insan.
eserekli_kiz11 ZeydsMom evet dogrusum ama iste hafif seyde hazirlasam oda yok çünkü hem aksam esime yemek hazirla hem kendime ayri hazirla hemde ertesi gun icin kizima yemek yapip gönderiyorum 3 ayri yemek yapmam lazim onada vaktim olmuyor bu durum bahane mi yoksa gercek mi bilmiyorum zaten bu yemek yapma olayindan muzdaribim