ilay-mom berk58 ama burda da coğu insan diğer postlara 37-40 derece arasında olmalı yazmış gerçi dediğim gibi bende mama kutusuna bakıp da yapıyorum dereceyi 😊
Bafrapidesi Bebegim 13 aylik dogdugu gunden beri hip kullaniyorum hiç boyle bir problem yasamadim derece kullanmiyorm parmagmla bakiyrm vücut isisi seklinde ayarliyorum calkalarken mutlaka dairesel hareketle calkarim cok uzunda calkalamyorum hemende cözülüyor