rana0234 Bebeğim 3 aylık gece uyurken ne kadar uğraşsam da bir türlü gazını çıkaramıyorum.Yerine koydugumda ise kivranmaya devam ediyor sabaha kadar.Var mi önerisi olan tecrübeli annelerimiz?🙏