gnltsgoktug 3 gün tadım yapacaksınız 7. Ayda 2 öğün 8ö ayda yavaş yavaş 3 öğün e geçebilirsiniz am önce her gıdayı yavaş yavaş çay kaşığı tatlı kaşığı yemek kaşığı şeklinde biraz miktar artırarak deneyerek ilrlemelisinşz alerji riskine karşılık sonra da bunları karıştırıp 7. Ayda yine tadım artı öğün şeklinde ilerlersiniz 7ö ayda da bir öğünde yarım çay bardağı geçilmemesi öneriliyor birden ek gııdaya yüklenirsenşz kabız oluyorlar bağırsaklar çekmiyor bilginiz olsun acele etmeyin ömürmboyu yiyecek zaten ana öğünü yinr mama ve anne sütü olacak 9. Aya kadar 9. Ayda öğünler artıkça anne sütü alımı azalacak yine alacak ama ara öğüne düşecek bize bunşekil anlattı doktorumuz