yavrupandaannesi askmemnu doğduğundan berri sol gözünde çapaklanma vardı her emzirmemde masaj yapıyordum gündüz gece çok şükür geçti en etkili yöntem masaj
Sblatc askmemnu doğduğundan beri bi gözü sulanıyo çapaklanıyodu sürekli masaj yapıyoduk geçmiyodu damla kullanınca geçiyodu bırakınca tekrar başlıyordu 1,5 yaşında falan geçti kendiliğinden
1Nisa1merve askmemnu gozunden çapak akar gözü sabah açılmaz capaktan sulu olur .akar gözyaşı gibi ama pınardan değil . Masaj yapmaniz lazm zamanla açılır ama kuvvetlice bastrmaniz lazm.
mutlukoala İlk 1 yıl normal diyorlar. Benim bebeğimin sağ gözünden yaş gelmiyor kızarıyor sadece ben öyle anladım. Doktora söylediğimde göz pınarların masaj yap demişti
Melovealp Benim bebeğimdede vardıenfeksiyon olmuştu gözü domtora götürmüştüm o söyledi hep mesaj filan yaptım.Şimdi 19 aylık geçtimi acaba ?Ağlayınca çok çok yaş gelmiyor gözünden az acaba kapalımı hala?Bilgisi olan varmı nasıl anlarız?
1Nisa1merve fgaye youtubede videolar vardır bakın .göz pinarina serçe parmağımla bastrip burnuna kadar inerdim. bastırmak lazm ki olsun. En doğrusunu nette görürsünüz .