artık göğüslerim eskisi gibi süt dolduğunda sert/taş gibi olmuyor.
Acaba sütüm mü azalıyor yoksa terbiye mi oldu.
Memeyi ağzından çektiğimde ucunu sıktığımda süt akıyor ama öyle fışkırır tarzda değil damla damla.
Bebeğim emdiğinde yutkunma sesini ilk dakikalar duyuyorum sonrasında 2 3 çekişte bir yutkunmaya başlıyor. Çişli/kakalı bezi ideal minimum 5 6 kere değiştiriyorum. Ama acaba sütüm mü azalıyor diye düşünmeden edemiyorum.