Ebru6169 her banyo sonrası kulak çöpü ile temizleyip kurulayın. Kanama ısrarla devam ediyorsa ve pıhtı gibi değilde baya kanıyorsa k vitaminini yeniden yapmaları gerekiyor. Benim kızım 4. günde göbek bağı düştü. Sonra kanaması pıhtı şeklinde oldu. Doktor size söylediklerimi yaptırdı. Ama k vitaminini biz beklemeden her ihtimali düşünerek doktorumuzunda tavsiyesi ile hemen yeniden yaptırdık. Eğer gene geçmeseydi genetik bir kan hastalığı varmı diye tahlil yapacaklardı ama bizim geçti ve gerek kalmadı.