anyela77 Hiilyuss sizin benim ki 2 katına çıkmış tam doktor iyi dedi mi kilosu neyle besliyorsunuz acaba ben emziriyordum ama mama takviyesi gerekebilir dedi doktor kilo takibi yapıcaz
akdemrfdn 92 günlük bebeğim şu an. 3020 doğdu, 2750′ye düştü. Şimdi 5480 ama doktorumuz yetersiz gördü, en az 6 kilo olmasını bekleriz dedi geçen gün. Sadece anne sütü alıyor.
anyela77 akdemrfdn benimde 2750 doğdu 5470 şuan banada bu ay az almış kilo mama takviyesi gerekebilir dedi istemiyorum hiç
akdemrfdn anyela77 Ben bugün verdim çünkü sürekli memede kalmak istiyor, en azından sütüm birikiyor rahat ediyorum. Zaten 1.5 ay mama kullanmıştık.
Hiilyuss anyela77 az dedi ilk ay güxel aldı sonra azaldı bir ay daha emzir bakalım dedi ama ben mamaya başlattım doymuyor diye düsünerek ve iyi de yapmısım benim yavrum çok ağlıyor hiç sakinleşmiyordu
gulsahnur anyela77 aynı durumu 2.ayda yaşamıştım doktor mama verelim dedi bide nasıl emzirdiğimi sordu ben tek göğüs bazen diğer göğüs emziriyordum yanlışmış. Sağ sonra sol verip tekrar emzirmede sol sonra sağ olarak yapılmalıymış ben öyle yaptım 3.ayımıza girdik 6200 kg güzel denildi
anyela77 Hiilyuss yani benim bebeğim ağlamıyords öyle 1 saat uyanık kalıyor uykusu gelince başlıyor sonra emzirp uyutuyoruç aç olsa ağlamaz mı sürekli bilmiyorum
Hiilyuss anyela77 ağlar sürekli. Ama anne sütünün de kalitesi oluyormus yağlandırmak gerekşyormus kilo aldırabilmek için
ebru3457 anyela77 3 aylıkken 5750 kiloydu benim bebeğim ama zayıf doğmadı ona rağmen çok değildi kilosu sanırım zayıf doğan bebekler daha çok kilo alıyor birde sadece anne sütü aldı
ebru3457 anyela77 3675 doğdu yani 2. Ayına kadar 2 kilo 100 gram almıştı 3. Kilosu da 3500 küsüre düşmüştü zaten ortalama aylık aslında 750 gram felan almıştı doğum kilosuna bakınca bana az gibi gelmişti ama sadece anne sütü almasına rağmen iyi aslında
ChatGPTanne_ anyela77 2110 gram doğdu 2 aylık aşı zamanı 4.500 dü 3. Aylık kilo takibi önümüzdeki pazartesi olacak o yüzden bilmiyorum henüz net kilosunu