2 aylık bebeğim artık havalarda soğudu eve tıkılı kaldık ama ben dışarı çıkarıp birazda hava almasını istiyorum ama tabi üşütmesinden korkuyorum siz nasıl çıkarıyorsunuz pusetlemi kanguruylamı daha çok koruyabilirim yada ne giydirmeliyim aslında astronot tulum almıştım ama şu an çok büyük geliyor giydiremedim