Merhaba kızlar 1 çocuğum var 2. Bebek istiyoruz 5 6 aydır deniyoruz olmuyor bu ay da bekledim olmadı yine regl oldum internetten biraz araştırdım polikistik over belirtileri var gibi sivilcelenmem saç dökülmesi var ara ara kasık ağrım oluyor regl çok sürmüyor 3 4 güne bitiyor az geliyor bu durumda gebelik olmuyormuş galiba çok canım sıkıldı gerçekten poliskistik olup gebe kalan var mı aranızda 1.cocugum hemen olmuştu şuan olmamasinin bir sebebi var mutlaka regl bitince bi doktora gideceğim ama önce bi yazmak istedim buraya gebe kalan var mı