Kızlar ek gıdaya havuç kabak patates olarak başladık hepsine zeytinyağı koyarak tattırdım kendim yoğurt mayaladım ama kabızlık başladı 6.cı ayında bugün 7 aylık oldu daha önce morardı nefesi kesildi o dereceye geliyor yani hastaneye götürdün geceydi şurup verdi Bi kaç gün oda fayda etmedi acile götürdüm hiç ağlayan Bi bebek değil ama yırtıyor kendini resmen zorlanırken acil de lavman yapıldı yapana kadar hastaneyi inletti resmen çok zormuş zeytinyağı sürüyorum karnına kayısı püresi kabak çorbası hepsini yaptım işe yaramıyor şimdi yine hastaneye gideceğim perşembeye randevu buldum dün fitil koyduk zorlarken onu çıkarıyor napmam lazım şurup da fitil de fayda etmedi önerisi olan varmı