Merhaba arkadaşlar aranızda Çocuğunda ıga eksikliği olup sonradan düzelen var mı? Biz ölçtürdüğümüzde çocuğumuz gripti CR çP değeri yüksekti Eğitim eğitim araştırma’daki doktorlar CHP yüksekken bakılmaz ıga testine yanlış çıkabilir diyorlar ama kendi çocuk doktorumuz ve devletteki çocuk doktoru İGA değeri değişmez diyor kime güveneceğimizi şaşırdık öyle bir durum yaşayan ve çocuğu sonradan iyileşen var mı İnternete tavaf ettim ama net bir bilgiye asla ulaşamıyorum temre dökmeye başladı vücudum :(