mondecaidensecmeler Kızlar iyi günleriniz olsun🫶🏻 Philips kahve makinesi almayı düşünüyorum. Aranızda kullanan var mı? Hangi modeli tavsiye edersiniz? 20 çeşit kahve yapan modeli istiyorum hangi model oluyor? Anlamadığım için soruyorum😂
BENOYLEUYGUNGORDUMM mondecaidensecmeler bende var ama kal çeşit yapıyo unuttum valla çok da memnunum. 3 yıldır kullanıyorum
Bhr28 mondecaidensecmeler biz de 2 tane var ama hangisi hangi model hiç bilmiyorum 😅 birisini ofiste diğerini de ev de kullanıyoruz . Sadece markasının philips olduğunu biliyorum. Muhtemelen bizimkiler artık eski modeldir . Çünkü ikisini de neredeyse 3 sene önce almıştık . Ama memnunuz ikisinden de . Zaten latte ya da espresso kullanıyoruz . O yüzden çok özelliklerini de bilmiyorum 😂
8162648 mondecaidensecmeler Philips lattego 5500 modeli şu an en son çıkan model soğuk kahve de yapıyormuş düşünürsen eğer ona bak derim daha sessiz çalışıyormuş 5000 serisine göre . Pek bi farkı yok aslında ama dediğim gibi hem soğuk kahve özelliği hem sesini azaltmaları iyi olmuş gürültülü çalışıyo çünkü
BENOYLEUYGUNGORDUMM mondecaidensecmeler Al hayatım ama senin yerinde olsam bunların soğuk kahve yapan modelleri çıkmış onu alırdım. Hem soğuk hem sıcak kahve yapıyormuş
mondecaidensecmeler Bhr28 😂😂😂 eşim 20 çeşit kahve yapan modelini almayı düşünüyor bende modellerini hiç bilmiyorum😂 her türlü para veriyoruz en azından iyi bişey alalım diyor
mondecaidensecmeler 8162648 ikinci olarak alabileceğimiz guvenebilecegimiz site var mı onerebileceginiz? Malum etraf dolandırıcı dolu😂
Bhr28 mondecaidensecmeler illaki bizimkilere göre yeniler de daha çok alternatif vardır 😂 almışken daha üst modelini almak mantıklı . Eğer çok çeşit kahve seviyorsanız . Bir de bizimkiler çok sesli çalışıyor 😅
8162648 mondecaidensecmeler az önce baktım o model 20670₺ Trendyolda link atmayı bilmiyorum lattego 5500 yazarsanız çıkar beyaz rengi çok hoş 😍 farklı satıcılar da var tabi ama genel olarak Trendyolda sorun yaşanmıyo güvenilir satıcılar var Teknosa , vatan gibi… tabi o satıcıların daha yüksek fiyatlı oluyor bi bakın isterseniz
Bhr28 mondecaidensecmeler internette videoları olabilir . Oradan bir bakın isterseniz . Mesela sabah eşim kahve yapınca ben ikinci kattan odanın kapısı kapalı olmasına rağmen sesini duyuyorum 😅
Mnli mondecaidensecmeler philips değil de simens kullanıyorum ben çok memnunum pandeminin başından beri her gün kullanıyorum ki günde 5 kahve içen bir insanım eşimin ofisinde aynı model vardı kalabalıklar o yüzden almıştım bence ona da bakın
mondecaidensecmeler Mnli hem doğum hem sıcak kahve yapıyor mu eşim soğuk da yapsın istiyor o yüzden Philips bakıyoruz
butterflyy_ mondecaidensecmeler canım benim son postlarıma bak ben d e çok açtım bu 20 çeşit yapan ile ilgili 5500 serisi oluyor yanına gelen numaralar rengi ile değişiklik gösteriyor 5543/80benim ki mesela geçen hafta aldım kullandım sıcaklık bana yetersiz geldi veya sorunluydu anlamadım müşteri hizmetleri ile görüştüm ama sıcaklık max 50 idi yani bi kahve bu kadar sıcaklıkta olamazki mama suyu gibi araştırdım internette kaç derece videolarına denk geldim 60-70 arası değişiyormuş ben de değişime gönderdim hepsi buradadan aldım bakalım ne olacak
butterflyy_ butterflyy_ Benim ki buydu 20 çeşit soğuk kahve yapan modeli diğerlerinden farkı birde Türkçe menü sesi falan azmış yani fincan ışıkları var dolum esnasında