Yanik52 her çocuk yedigi kadarini yer bunu rakamlara dokemeyiz ki o rakamlara gorede dayatamayiz illa yicen yada yemicen diye. Bir gun cok iştahlı olur diger gun iştahsız olur kendi karar verir. Bizler mesela bu yaşlarımızda rakamlara gore mi yiyoruz hayır istedigimiz yeteri kadar yiyoruz o yuzden rakamlari bosverin takilmayin.