kaderbilge Kızlar geceleri biberona kaşık mama yapıp vermeyi düşünüyorum öyle verenler varmı hangi marka veriyorsunuz kızım 9 buçuk aylık sütüm yetmediği için geceleri aşırı kalkior doktorumuz onerdi
KuzeyinAnnesi03 kaderbilge maması bitmişti 2 gün bu şekilde verdim kaşık maması alıp hammm alıyorum canım
kkaplan07 kaderbilge nasıl kaşık mama sayesinde gece uykusu düzeldi mi? Bir de nasıl ölçü yapıyorsunuz normal mama gibi mi 30 cc 1 kaşık şeklinde?
kaderbilge KuzeyinAnnesi03 biberon nasıl kullaniyosun ben yenidogdugundaki biberonuna yapıyorum akmıyor hangi biberon ucunu fln kullaniyosunuz
KuzeyinAnnesi03 kaderbilge avent 3 delikli s uçlu diye geçiyor galiba 6 ay üstü için almıştım hızlı akış
kaderbilge KuzeyinAnnesi03 hamm markasinin bı çeşitli olanı varmı yani ne bilim meyveli fln oluyo ya yoksa normal mi hiç almadım o yüzden soruyorum
KuzeyinAnnesi03 kaderbilge gece olanları var canım rezeneli falan hatırladığım 6 ayda aldım şuan 10 aylık neli olduklarını inan unuttum 😂😂😂