yaseminoztr Tırnagimda batma olmus enfeksiyon ustune bile basamiyorum sabah doktora gittik augementin verdi bi tane ictim ama emziriyorum bebegimk bisey olur mu
alinmom yaseminoztr keske antibiyotik kullanmak zorunda kalmasaydiniz pratik bir yolu var agri yapan tirnagi half if yukari kaldirip park koyabilirsiniz hisli iyilesirsiniz
Busraata33 yaseminoztr Kullanabilirsin doktor ona göre veriyor zaten.Benim alerjim var ama doktor vermişti bende kullanamam demiştim
Gamzeli2206 yaseminoztr doğumdan sonra enfeksia diye antibiyotik verdi doktor kullandım bazı antibiyotikler kullanılabiliyor emzirirken doktorda kullanabilirsin demiş . Burda biri kullanma dese ne olacak veyada sağ sütü dök dese
yaseminoztr Ebrucemalberk ama oglum durmadi normalde dururdu o satte ictikten sonea emzkrmek zorunda kaldim ilaci ictikten 10 dakika sonra
yaseminoztr Tirnagim sonrasinda alınıcakmis once iltihabin kurumasi gerekiyormus doktora emzirdigimi soyledim biz bunu hamilelere de veriyoruz ama hala emin olamadim ama ictm
oglumubeklerken yaseminoztr bebeklerin günü gününü tutmuyor tabi ki, diğer günlerde bu saatlerde ağlamıyor diye bugün de anlamaması gerekmez ☺️ doktora emzirdiğinizi söylediyseniz ilacı da ona göre vermiştir merak etmeyin. Geçmiş olsun.
yaseminoztr alinmom benim tirnagimdan kanlar akiyor kipkirmizi şiş ve iltihap zorunda olmasa bence hic bir anne kullanmaz
alinmom yaseminoztr yazim hatasi olmus tirnagi hafif yukari kaldirip pamuk koyarsaniz agrisi hemen gecer batma yapmaz
erentosummm Augementin emziren annelere verilebilen antibiyotikler arasında ama antibiyotik kullanimi benim bebeğimde de kolik bebek etkisi yaratmıştı, aşırı agladi ve huzursuz oldu 😔 antibiyotik kullanmayi biraktim ve anında normal haline döndü
yaseminoztr erentosummm evet augementin dediginiz gibi kullanilabiliyormus 3 kere icmen yeterli gelir frdi doktor 3 gun yani simdi zaten uyuttum oglumu 2 3 saatte de etkisi gider insAllah
yaseminoztr oglumubeklerken Tesekkur ederim sagolasın evet soyledim ona gore verdi zaten ama iste anneyiz yine de icimiz rahat etmiyor sanirim hep bir panik