Bende çalışıp çalışmama konusunda aşırı kararsızım. Ne olacağı belli olmuyor bu ülkede. Bu sene birde sınav sistemi değişti. Herşey iki kat zorlaştı. Yakından tanıdığım biri var, branşı tarih, bu sene düşük puan almasına rağmen torpille atanıyor. Onlar varken bize sıra gelmez. Bu yüzden hiç içimden de çalışmak gelmiyor. Allah hakkımızda hayırlısını versin..