Esma12 Kullanan var mı güzel mi bebeğim her mama da fışkırtarak kusuyor doymuyor diye hep veriyorum ama gerçekten ac diye huysuzlanıyor biliyorum kilo alımı da nasıl doyuruyor mu
CZB Esma12 humana kullanıyorum ben kusma falan olmadi hiç kilo alimida çok iyi hatta önden gidiyor kilosu
Esma12 izmirliannee sma kullandım cnm az yine kusuyordu ama hipp kulandım dün kusmaktan öldü ya burnundan ağızdan
Nurervarevna Esma12 yarin doktor kontrolumuz var ogrenicez insallah ama gozle gorunur bir toparlanma oldu kizimda ben aptamil prosneyo ve hipp de kullandim kizimda asiri derecede kabizlik yaptigi icin humanaya gectim hemen sikayetimiz ortadan kalkti cok sukur