Durubebek0
İki tane toki var burda, biri sahilde biri daha yukarda ikisinde de genelde memurlar var ama köylerden de merkeze okula geldikler için okullar karışık.
Merkeze yakın köylerdeki okullara da genelde merkezde ev tutup servisle gidip geliyor arkadaşlar. Kreş açısından sıkıntı çekmezsiniz 3 yaş anaokulu da var kreş de var. Daha küçük çocuğunuz varsa bakıcı biraz sorun oluyor burda, eve gelip bakmıyorlar kendi evlerinde bakmak istiyorlar falan🙄 Doğu olarak düşününce imkanları birçok ile göre güzel tabi😊