mutluluk13
Biz de 7 aylığız.
Sabah kahvaltı hazırlarken mutfakta yanımda oluyor spatulalarla oynuyor sonra hızlıca kahvaltı
Uyuyup uyanınca yatakta boğuşuyoruz biraz 😂
Ardından cırt cırt kitapları var onlara bayılıyor, sök tak yapıyoruz. Kule yapıp yıkıyoruz. Cam balkondan henhenlere ve cikciklere bakıyoruz. Yolda oynayan abiler ablalar varsa değmeyin keyfimize 🥹 ikinci uyku yapıp kalktığında akşam yemeği için yine benimle mutfakta oluyor ama sabaha nazaran daha öfkeli ve bıkkın oluyor, yemek işi bitince hemen boy aynasının önüne oturuyoruz aynaya patpat yapıyoruz.
Babası eve gelince onun mesaisi başlıyor; bin-git arabasına bindiriyor evde bi iki tur atıyorlar, dokun hisset kitaplarını okuyorlar, emekleme çalışması yapıp akşam uykusu için yormaya çalışıyor