yumamiii Merhqba bebeğim 1 yaşında haşa adet olmadım doktorum da tarlusal verdi hala emziriyorum bebeğe bir zararı olur mu? Doktor verdi ama yine de içim rahat değil içsem mi içmesem mi diye çünkü kızım çok memeye düşkün emiyor hala fazlasıyla
yumamiii Durusmom23 ben de kullanmak istemiyorum ama bri yandan da kullanmalı mıyım zararı var mı diye bebeğe merak ettim
Lylcyln yumamiii yaa baya olmuş benim daha 5 aydır olmuyorum acikcası işimede geliyo adet sancisi bebekle cekmek istemiyorum ondan merak ettim
Durusmom23 yumamiii yani hormon ilacı sonuçta bebeğe de geçer illaki ben o yüzden tercih etmedim. Adet olmayı da zamana bırakın bence ben de kızım 14 aylıkken falan adet olmuştum sanırım, hatta ne güzeldi o günler keşke daha geç olsaydım 🙈
seymasrkbk Bende 10 aya kadar görmedim kızım aşırı şekilde emiyordu ve bende pcos var kullandım ve kızıma birşey olmadı şükür gece uyuyacağım vakit atıyordum uyuttuktan sonra
lwnmn seymasrkbk kullandıktan ne kadar sonra adet gördünüz ve her ay olmaya başladınız mı yoksa sadecekullandığıjız ay mı oldunuz