Doğduğundan beri sallayarak uyuyan kızım şimdi salladıgım halde uyumuyor. Sallamayı bırakınca gözünü acıyor. Ne yemek yapabiliyorum ne başka bişey. Tuvaletede zor gidiyorum. Gece de uykusu yok gündüzde .40 o çıkınca düzelir dediler ama tam tersi hıc uyumuyo. En fazla uykusu yarım saat 🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️ Bana bi akıl verin ne yapmam gerek