Prenses21 bende de yoktu kaşıntı kızımda da vardı kaşınma yoktu en son bize uyuz denildi şaşırdık bizde uyuz olsa kaşınmaz mıyız diye de üç gün boyunca uyuz şampuanıyla banyo yapıp losyon sürdük geçti ara ara olurdu sürerdim losyonu 1 aydır birsey yok