Çocuklar ne zaman hastalansa 3-4gün sonra hastayım yaa,toz olur sokakta alerji olurum,mevsim değişir alerji,çocuklar bu haftada adenovirüs oldu gözleri kızardı çapak oldu göz damlası verdi 1hafta kullan dedi onlar iyileşmeye yakın benim gözümde başladı..
Bu döngü hiç bitmeyecek bitmiyor.Yemin ederim eylül ayında evde virüs,alerji bitmiyor.Eşime hiç bulaşmıyor 😀Bende hiç bulaşacağım düşünmedim açıkçası göz yani dedim hastalık hastası olduk ya..2güne bir hastanedeyiz doktor bizde sizi özlemiştik diyor 😀Alerjik anne bebek olunca..
Var mı böyle olanlar,herhalde çocuklar su çiçeği çıkarırsa,kabakulak felan ben tekrar olurum 😏