sumshnn her zaman nasıl giyinik oluyorsa öyle giyinikti atlet boxer üstüne normal alt üst pamuklu pijama takımı giydiriyorum her zaman. Bu yüzden çok ikilemde kalıyorum işte, kombi kullanmaya başladığımızın ertesi günü çocuğum hasta olunca yanlış yaptığım birşey var herhalde diye düşündüm. Teşekkür ederim 🫠