Oğlum 6 gün sonra tam 5 aylık olucak ilk 2 ay geceleri çok uyuyordu bıraksam 5 saat uyurdu alarm kurup 2-3 saatte bir emziriyordum sarılık olmasın diye 3 aylıktan sonra 1-2 saat uyuyup kalkıyordu bu 4. Ay çok daha betermiş akşam 10-11 arası gece uykusuna yatırıyorum başlıyor 1-2 saat te kalkmaya gece 4-5 ten sonra uykusu hiç olmuyor en fazla 30-40 dk uyuyor ağlayarak uyanıyor memede uyumak istiyor yanıma alıyorum gene uyumuyor ne zaman düzelir bilmiyorum aç vs değil sütüm yetiyor kilosu iyi çok şükür