zeyno0904 Kızlar bebeğim atopik sanırım kızarıp dökülüyor kol ve bacaklarda da var mustela kullanıyorum başka öneriniz var mı
kimbumadam zeyno0904 Mustela stelatopia kullanıyorsanız hemen bırakın Doktora danışın ama bioderma memnuniyeti yüksek👍🏻
Busraata33 zeyno0904 Mustela kullanıyorum çok verim alamıyorum kremlerden.Hindistan cevizi yağı sürüyorum çocuklarıma da kendimede saf doğal olandan o bayağı nemlendiriyor..Atopik dermatit cildimiz var üçümüzünde .Biodermaya geçeceğim tabi krem de gerekli
catgirlmoms zeyno0904 Bioderma atoderm ve la roche lirikse kullanıyorum . İkisinden de memnunum . Kızımın vücudu egzamaya çevirmişti ama çabuk toparladı
kimbumadam zeyno0904 Her bebeğe iyi gelmiyor şikayet vara adını yazıp aratın , bahsettiğiniz belirtiler var hepsinde ondan dolayı bile olabilir
kurabiyevarsimitvar zeyno0904 trendyolda var ama satıcıya dikkat ederek alın bioderma’nın kendi satış mağazası olsun
Meri-Mel zeyno0904 Yok hayır çocuklar için ayrı değil bebek olduğunu biliyor eczacımiz ama ona özel mi verdi bilemiyorum
berk58 zeyno0904 benim bebebğimde atopikmiş perşembe günü alerji ızmanına gittik o söyledi bende mustela kullanıyordum doktorum devam et mustela en iyisi ama stelatopia olan olmalı dedi sadce kremde değil cildine kullandığın her şey şampuan vs . De
zeyno0904 berk58 benimde öyle ama kısa süreli etki ediyor gün içerisinde kızarıklık gidiyor bazen günde iki kere bile sürdüğüm oluyor bakıyorum akşama bebişim cilt yine aynı
peramomms zeyno0904 bioderma atoderm çok iyi mustela bizde çok etkili olmadı şampuan ne kullanıyorsunuz parfümlü şampuan kullanmayın
kurabiyevarsimitvar zeyno0904 aile sağlığı merkezindeki ebe atopik ciltler için bioderma’nın kremini önermişti aldım gerçekten işe yarıyor