cigdem53
Genel anlamda diş ateş yapmaz , doktorlarımız bu şekilde söylüyor.
12 tane dişi var 2 köpek diş yolda hiç ateş yaşamadık.
Azıların çıktığını bile tesadüfen gördüm.
Gündüzleri ekstra ilgi istiyor , ama iştahı hiç kapanmadı.
Aksine kaşındığı için hep bir şeyler yemek istedi.
Uyku düzeni bozulmadı , gece uyandığı zamanlar oldu emzik su verdim geri döndü uykuya
O yüzden pozitif düşünüyoruz öyle oluyor inş☺️
Damakları kabarıyor ve bembeyaz oluyor net anlarsın geldiğini
Salyası varsa artar , sürekli bir şeyleri kemirmek ister gibi💕