Oğlum 3.5 aylık şu 1 aydır saçlarım inanılmaz dökülüyor zaten cok gür saçlarım yoktu şimdi hepten incecik kaldı alnım otoban gibi oldu bu gidişle komple kel olacak sanırım biberiye kullanmayı düşünüyorum eğer yaptığınız sonuc aldığınız bişey olursa yazın deneyelim 😂