mbarlasu Kızlar kayınvalidem çok uzaktan gelecek yakın zamanda yüksek tansiyon ve şekeri çıktı yemek harici tatlı ne yapabilirim?😊
Busraata33 mbarlasu tatlı yemez büyük ihtimalle bence yapmayın.Kayınbabam ne yapsam yemiyor şekeri yüksek diye meyve sunumu çerez onları koyabilirsin
Deletedmom_897 mbarlasu Annem şeker hastası tatlı yediği zmaan kendini iyi hissetmiyor.Ama illa ki olsun derseniz şekeri az tutarak kabak tatlısı yapabilirsiniz 🤭Sütlü tatlıların şeker az olunca hep hoş olmuyor
Uykusuzhergeceeee mbarlasu komşumuz kabağı tatlı gibi pişirip(şekersiz) üzerine pekmez tahin döküp yiyor güzel oluyor
Eylul301023 mbarlasu şeker hastasina bence tatlı yapmayın meyve ikram edersiniz 🙂 illa yapacağım diyorsanız diyet tatlilarina bakın öyle bir şeyler yapın 🙂