ilenalemin her sebze için 3 gün kuralı ile gittim. İlk gün 1 çay kaşığı, 2. Gün 1 tatlı kaşığı, 3. Gün 1 yemek kaşığı. Şimdi hepsini karıştırıyorum 1 çay bardağı maksimum olacak şekilde koyuyorum. Yarısını falan yiyor. (Doktor 1 çay bardağını geçmeyecek şekilde yiyebilir dedi) bu arada 5 ay 19 günlük benim bebeğim. Kabız olmadı. Aksine günde 3 4 kez kaka yapıyor. Zeytinyağı kabızlığı önlüyor sanırım