SiprayiL kırmızı çizgi dışında bir problem yoksa sadece görsel problem sizinki . Ben takıyorum valla o kırmızı kabarık çizgiyi ,iki gebelikte de yaglanmadigim an kalmadı sırf catlamayayim diye ,sıfır catlakla bitirdim iki gebeliği de ama gel gör ki ikinci bebiş sezeryan olmak zorunda kalınca kırmızı çizgi kaldı ,aslında ben yaralarımın kötü iyilestigini de biliyordum acil sezeryana alınınca kafa kalmadı önce can diyor insan yoksa baştan uyarirdim