Doğum yapalı 1 seneyi geçmeyen cağnim analar, dikişleriniz dümdüz mu kabarık mi duruyor? değişik bir soru oldu ama anladınız bence😂 Yani çizgi gibi mi kaldı kabarık tabaka gibi mi? Benimki çok belirgin kırmızı tabaka gibi duruyor doğum yapalı 11 ay oldu. Normal mi sizce? Sizinki nasıl